Monday, January 19, 2015

Kolagen semulajadi

coretan LeezaNM waktu 12:43 AM

 Tahukan anda???

Kadar penghasilan kolagen oleh tubuh badan kita akan semakin merosot bila umur kita semakin meningkan. Apakah kesannya bila penghasilan kolagen semakin berkurang ? Emmmm... bila kadar kolagen semakin merosot... maka kulit pun semakin kendur, kusam serta keluarlah bintik hitam.

Jadi bagaimana ? Apa perlu anda lakukan ?

Antara caranya ambillah kolagen sebagai sumber tambahan kepada kolagen semulajadi. Mahal ? Memanglah barang baik biasanya memang mahal la. Apa alternatif lain ? Saya cadangkan anda amalkan pengambilan Vitamin C secara konsisten. Kenapa ? Sebab Vitamin C mampu menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi dalam tubuh badan kita. Kos untuk mengambil Vitamin C lebih murah jika dibandingkan dengan pengambilan kolagen secara langsung.

Kelebihan...

Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya sudah diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’. Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat. Ini kerana vitamin C merupakan vitamin larut air. Jika terdapat lebihan vitamin C dalam satu-satu masa, badan kita akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan ini melalui air kencing. Jadi, dengan formulasi ‘sustained release’ ini, kandungan vitamin C dalam badan dapat dikekalkan secara berterusan.

Selain itu, satu biji Vita-C ini juga mampu membekalkan khasiat yang sama seperti memakan 7 biji buah oren beserta dengan kulitnya. Sudah pasti kita tidak mampu untuk memakan buah limau sebanyak ini setiap hari, kan? Vitamin C Shaklee juga mengandungi bioflavonoids untuk meningkatkan keberkesan vitamin C itu sendiri.

Berminat ? Pilihlah supplement yang selamat, semulajadi dan berkesan.
pm/wassup saya
Leeza NM  | 0136020837
Shaklee Independent Distributor [ID No : 949583]
zalie_lieza@yahoo.com




0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea