Monday, June 15, 2009

Andai ku tahu....

coretan Leeza NM waktu 6:53 AM
Ya ALLAH....berat sungguh dugaan MU...Tak tertanggung rasanya aku....namun dari hari ke hari ku cekalkan juga hati ku ini...langkah demi langkah ku atur namun entah dimana akhirnya...jika dapat ku luahkan rasa hatiku ini entah bagaimana bunyinya...jika dapat ku gambarkan keluh resah dihati ini entah bagaimana rupanya...Inikah yang dinamakan kehidupan...Inikah yang dikatakan takdir dan ketentuan...Aku bagaikan hilang haluan dan panduan...Kadang2 ku rasakan aku punya kekuatan...Tapi...hakikatnya entah dimana kekuatan itu...Ya ALLAH...Jalan mana yang harus ku pilih...Berikanlah aku petunjukMu...Berikanlah aku sinar harapan...Aku pasti setiap yang berlaku ini ada hikmahnya...

3 komen:

cik puteri said...

ye kakak....setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...setiap manusia tak bole lari dari dugaan Tuhan...bersabr la yea...erm, harap2 hari ni lagi ceria la yea sebab da dapat jadi demo sabun spa ba smlm kan...heheheheh

lee-za said...

best jugak cik puteri sesekali attend bende2 mcm tu...selain cuba utk cari side income...jugak to busy myself...jd tak deklah dok pikir masalah je kan....

TeacherNunu said...

bersabar..memang apa yang terjadi pada kita pasti ada hikmah

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea