Monday, January 26, 2015

My Wish List Jan 2015

coretan LeezaNM waktu 11:19 PM
My wish list...

Saya nak make sure susun atur rumah saya mulai tahun ini lebih teratur. Budget sepatutnya memang tiada lebihan untuk any deco. Walau bagaimana pun... Saya akan cuba adakan TABUNG DECO BUDGET.
So untuk tabung itu... saya akan buat wish list utk tabung tersebut.

Hanya item2 budget sahaja yang boleh join the list.


RM 19.90

RM39.90

RM24.90
 So untuk bilik anak2 tak perlu beli almari.... just pakai clothes hanger di je di samping rak baju yg sedia ada. So baju2 sekolah boleh gantung saja kan.... Settle wish list ni nanti kiter lancarkan wish list second edition. Macam ni la kalu berfamily yang besar ni... kena berdikit2... berjimat cermat. Kikikiki.

Dulu ibu selalu shopping kasut la beg la... now no more maaa... Tak pa...tak pa semua ni pun amanah. Ada ganjaran untuk saya disana nantikan. Anak ni harta paling berharga. Saya mungkin paling kaya dari mereka yg berharta jika harta saya ini saya jadikan satu pelaburan yg halal. Hahahahaha berbelit-belitkan. Janji saya tau apa yg saya maksudkan. Klu uols tak paham abaikan saja.

Hope saya dapat capai wish list saja by end of FEBUARI 2015.


0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea