Sunday, March 11, 2012

Hepi Belated Birthday To Me...

coretan Leeza NM waktu 9:23 PM
Well...9 Mac lepas umurku dah bertambah lagi... Emmm...Tertanya sendiri... apa yg aku dah capai diusia ku ini... :) ...

Status sekarang :

1. aku dah jadi apa yg aku nak jadi (cita-cita...kerjaya sekrg...mmg sesuatu yg tersenarai dlm senarai cita2..hehehehe)
2. Dah pun berkahwin
3. Dah pun mempunyai cahaya mata.
4. Dah ada anak lelaki...dah jugak ada anak perempuan...

Apa yg belum aku capai ???

1. Sebagai hamba Allah masih terlalu byk ilmu Allah yg perlu aku pelajari bagi menjadikan aku hamba Allah yg baik...
2. Aku masih blm jadi ibu yg terbaik utk anak2... masih byk sikap2 yg tak baik yg ada pada aku perlu aku perbaiki utk menjadikan aku contoh dan pendidik yg baik pada anak2...
3. Kewangan... ini pun berat jgk ni... aku kena kerja lebih kuat lagi untuk menjamin kewangan keluarga lebih baik.... pun kena belajar dan berlajar lagi... walaupun sepatutnya dalam usia aku ni sepatutnya dah stabil kewangan..tp tak pa...aku x boleh putus asa...aku harus percaya...rezeki Allah yg terbentang luas ini masih ada untuk aku dan anak2... nak senang...kena usaha...x ada rezeki yg datang bergolek...

Rasanya setakat ini 3 perkara penting ini sahaja yg aku nak sgt aku capai... usia bukan lagi muda...jadi selain bersedia utk hari2 mendatang perlu jgk bersedia utk kembali kepadaNya... Ajal dan maut di tangan Allah...

Semoga hari esok aku lebih baik dari hari semalam. Ya Allah berkatilah usiaku. Hidupkanlah aku di dalam IMAN dan matikanlah aku di dalam IMAN. Amin.

1 komen:

Ila said...

hepi beday...insyallah,asal ada usaha pasto akan berjaya

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea