Tuesday, December 27, 2011

Trend Youtube

coretan Leeza NM waktu 9:53 PM
Pag tadi otw nak pegi keje...dengar Era fm...si Zahid dan Ray tu membebel...Sekali kuar citer pasal Youtube... diorg bercerita pasal youtube si Ahmad Lutfi ni...

Emmm...skrg senangkan nak jadi penyanyi...upload je korang punya video kat youtube... kalu korang mmg ada talent nanti mesti cam... yuna... najwa latif... dan ramai lg artis keluaran youtube tu...

Emmm...nampaknya nak jadik pelakon pun blh gunakan youtube kan... Apa yg korang perlu buat kreatif je... upload la video lakonan korang kat youtube... mcm si ahmad Lutfi ni buat... nanti kalau ada si pengarah ke..produser filem ke tgk diorg bekanan...diaorg panggil la korang belakon...mungkin x perlu audition lg kan...

TAPI perlu diingatkan...dalam yg positif itu ada juga negatifnya...huhuhu biasalah tu kan... Apa yg penting gunakanlah segala kemudahan ini utk kebaikan.. utk maju perlu ada perubahan... dalam banyak2 perubahan pasti ada nilai2 murni yg terkorban... betul tak korang... Cabaran dunia tanpa sempadan.

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea