Wednesday, March 18, 2015

Bila gambar berbicara...

coretan LeezaNM waktu 1:19 AM
Ini i-story Saya & Shaklee


Gambar ni boleh menerangkan segalanya kot... gambar kiri saya 5 anak (2011). Belum mengenali Shaklee lagi time ni (actually dah tahu tp tak terbuka hati pun nak cuba). Gambar kanan tu... Saya dah 6 anak. Selepas melahirkan anak yg ke 6 (2013) saya mengShakleekan diri saya sebab masa tu saya rasa dah penat sangat dan kena start jaga betul-betul badan saya.

Ini gambar saya lepas pantang anak yang ke 5. Time raya. Tahun 2011.


Ini gambar selepas saya habis pantang anak ke 6. Tahun 2013. First day masuk keje.


Ini gambar masa tengah pregnant anak ke 5. Tahun 2011.

Ini gambar masa tengah pregnant anak ke 7. Tahun 2014.

Ini gambar masa tahun 2009


Ini gambar masa seminar ICT kementerian 2014

Tidak ada sebarang editing ke atas gambar saya ye tuan-tuan dan puan-puan. Tak menggunakan sebarang app jugak untuk mencantikkan gambar. Inilah the real of me. Bukan saja bersyukur kerana Allah berikan saya idea untuk consume Shaklee dan mengilhamkan saya untuk menambahkan pendapatan melaluinya. Alhamdulillah saya telah pun buktikan saya sihat mampu menguruskan anak 7 orang... dapat mengekalkan kecantikan yg Allah kurniakan pada saya dan dapat tambah pendapatan dengannya. 

Pada yang masih takut-takut. Cubalah kenali Shaklee dan anda akan cintainya kerana produknya. Kalau anda nak berniaga dengan Shaklee anda memang boleh buat... percayalah memang boleh. Saya dan leader2 di group saya boleh bantu anda dengan syarat anda ada kemahuan.

Berminat blh hubungi Leeza 
Leeza NM | 0136020837
Shaklee Independent Distributor [ID No : 949583]
zalie_lieza@yahoo.com

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea