Friday, December 9, 2011

Ombak Rindu

coretan Leeza NM waktu 12:43 AM
Korang dah pegi tengok ke citer ni... Emmm...macam nak pegi tengok, tapi risau takut ternangis2 yg ter over2 kat dlm cinema tu. Tadi layan vedio clip lagu Ombak Rindu - Hafiz & Adira tu pun dah berlenang air mata... Patut ke aku pegi tengok jugak? Ada sapa nak pegi tengok ke???? At least ada la kawan nangis kat dalam tu nanti kan.... huhuhuhu



1 komen:

ieda said...

huhuu bilelahh akak boleh tgk dikk
nak sgt2 tgk tapi kena tunggu astro 1st lah huhuhuh

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea