Friday, November 25, 2011

I just want to share something...

coretan LeezaNM waktu 1:12 AM
Hari ni... bosan... so aku merayau ke semerata blog2 yg ada...tanpa tujuan... Lalu tersinggah ke blog ini Perkongsian Hot di Facebook. Aku merayau dalam blog ni. Blog ni masih baru rupanya. Baru seminggu umurnya... Hati terpaut pada posting pertama di blog ini...Tajuknya Rokok dan Kopiah... Korang layan vidoe ni... bagus sekali penceritaan di dalamnya... Dan lepas tu satu demi satu video2 anak muda ni.... sgt menghiburkan. Puan Wana aku rasa hang pun mesti suka gak... try la tgk yea. To Matluhtfi i like u...huhuhuhu


The most i like...jom tengok...

3 komen:

MalizaMah said...

hai... saja reply pasal komen akak berkaitan roomate akak tu.. waaaa....
tak sangka ya... baik sungguh.

1na said...

Puan Leeza,

Cuba hang tgk kat youtube utk anwarhadi dan maria (shortnaps) llagi kelakar....!! marvelous marveloues hehehehe

LeezaNM said...

alieza : memang terbaik...roomate akak tu tau...susah mau cari...manusia sebaik itu...

1na: oye....aku carik...aku carik...hang tak dak kat opis la ni...kena la gelak dgn komputer ja... heheheeh...

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea