Thursday, November 11, 2010

15hb ini penentu segala...

coretan LeezaNM waktu 6:13 PM
Tiga minggu lepas aku asyik kepenatan yang tidak terhingga...malas dgn segalanya..memasak...mengemas rumah...huhuhuhu....1 Nov 2010 aku ambik mc... bangun pagi tu mmg tak mood nak keje...malasnya...ahhh rasa serba tak kena... and before tu seminggu yg lepas asyik rasa macam nak pitam... Pagi tu keluar hantar anak2...terus ke klinik... jumpa dr. Rupanya tekanan darah rendah...dr tanya pregnant ke? Alamak... period mmg dah lambat 3/4 hari masa tu... so jawapan aku ntah la...so dr kata nanti check la. Alamak...pegnent ke ni....huhuhu... Si Qistina tu masih menyusu... macam mana nak stop kan dia...badan aku pun dah tak larat lagi dah sbb next April 2011 dia dah masuk 3 tahun.... adoi....

Balik dari klinik cadang nak balik rumah terus... tapi tak sedap so singgah la farmasi dulu beli pregnacy test.. hahahaha... Risau la jugak sbb aku makan jamu mak dara. Kalu pegnent tak boleh makan la kan...

Sampai je rumah terus naik atas and do the test....HAHAHAHA... two lines... pegnent... kuar toilet emmmm... terus tido...dari pukul 10 sampai kul 3 petang... naper tu ekkk... Qada tidur yg diganggu oleh Qistina yg asyik bangun menyusu lately... Lately jugak Qistina asyik meragam yg amat sangat... rupa2nya... Nak dapat adik baru yea... Walaupun aku tak confident kali ni... atas banyak faktor2 yg tak dapat nak dijelaskan namun aku terima rezeki Allah ini. Semoga segalanya dipermudahkan.

Namun...8 Nov 2011...pagi tu ada meeting dan pagi tu bleeding... tak boleh nak excuse meeting so after meeting again ke klinik utk check... lepas scan...dr pun tak pasti kerana masa scan kantung baby tu kelihatan telah masuk 7 minggu tapi tidak ada kelihatan ketulan daging di dalamnya yg sepatutnya telah kelihatan... So ???? oleh kerana ini kandungan yang keenam... so aku mungkin menerimanya dengan kadar yg biasa sbb first kandungan dulu jugak begini dan akhirnya pergi meninggalkan aku. Jadi atas nasihat dr. aku akan datang semula ke klinik utk pemeriksaan semula pada 15hb ini... sekiranya keadaan masih sama... mungkin kena refer ke pakar utk tindakan selanjutnya. Aku terima segala ketentuannya...

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea