Wednesday, June 2, 2010

Hari yang membosankan...

coretan LeezaNM waktu 2:20 AM


Hari ni...hari yg membosankan. Sakit tekak dah ok skit...sbb semlm dah telan ubat. Tp kena hati2 gak ni...kena minum ais je...huhuhu.




Bosannyer hari tak tahu aku nak buat aper...pagi2 datang sentuh programming...sampai bila sangkut kat satu tempat tu. Aaaaaaaa...malasnya nak pikir...bukan tak boleh pikir but MALAS. Do know y???? Tutup bukak fb...sambil ym ngan member lama. Tak dek citer best pun. Tak dek idea nak sembang apa.

Lunch...ingat nak makan maggi je. Jiran kat depan ajak pi cafe gak beli makan. Follow je la...sian kang aku makan maggi dia teringin pulak. Dia pegnen...tak elok makan maggi...aku pun tak elok gak kan...radang tonsil kan tak baik lagi.

Pegi blog2 sini..sana...baca itu dan ini...muka ni dah jadi muka seposen dah...


Kul 5 member call suh ubah kete kat parking...sbb ada org dah tolak2 kete aku smpi kat tgh jalan then org dah tak boleh lalu. Waaaaaaaaaa...rasa nak jerit. Ahhhhh...malas lah nak turun...kang kena naik then turun pulak utk balik. Dah la x ader mood sepanjang hari...bertambah le bad mood biler jadi mcm ni. Mesti la ader org tolak2 kete aku tu sbb diorg x dek parking. Tolak kete org kuar supaya diorg boleh parking..SELFISH punya manusia kan. Marahnyaaaaa....
Kat opis ni...kat parcel **** ni masalah parking mmg kritikal betul. Pastu buat pulak perubahan mendadak yg langsung tak pikir effectnya pada pekerja. Tiap2 hari datang kerja dalam keadaan tension takut tak ada parking... Dah beberapa bulan aku datang and balik kerja berjemput...eee tak bebas betul. This month aku drive balik...hari susah giler nak parking tp boleh jgk menyempit sbb kete aku comel je...
What everlah...i'm going back now...nak singgah pasar dulu...balik masak...release dgn memasak...hahahaha boleh ke...boleh2x... babai.








0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea