Tuesday, January 26, 2010

Penangan MAB...

coretan Leeza NM waktu 8:29 PM



Just to share dengan u all. Leeza dah makan MAB ni sejak selepas dapat anak yg ke-3...Sebagai Perancang Keluarga....ganti Ubat doktor atau lain2 cara moden yg kebiasaan org sekarang guna. Ini kerana Leeza mmg lagi suka makan ubat tradisional.

So selepas dapat anak yg ke-4 Nur Alia Qistina....Leeza ambik injection saja la nak cuba teknik moden pulak...akibatnya one year tak datang period....oh my god...selalu kena sakit2 kepala...may be sebab x period tu la kot...so Leeza pun pikir2 better tukar guna MAB semula la.

Then Leeza pun tukar la...kebetulan ader la mak sedara Leeza pun nak cuba makan sbb keje dia kena masak2 utk kantin tiap2 hari so penat sangat2 everyday...Leeza suggest dia cuba MAB...umur dia lebih kurang 53 tahun. Leeza cakap kat dia..."Cu (panggilan Leeza kat dia) hati2 ye makan sbb ada org yg dah monopouse makan mai period balik...." Kami dok gelak2 la...(dgn sepupu2 Leeza la).

Baru sat tadi sepupu Leeza tepon....hahahahaha...mak su Leeza mai period betui la.... wakawaka....macam mana tu...habis le...sepupu Leeza kata...hati2 mama...jgn sampai kami dapat adik baru ...hehehehehe....

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea