My name is Leeza NM
Pages
Home
Jom mencari
Apa yang Menarik...
Menghadapi Karenah Anak Kecil.
Stress...stress everyday... Inilah Dilema yang melanda Leeza...Actually dah lama masalah ni but cuba atasi sendiri dengan pelbagai cara namu...
Cuti Amah Kekal...
Heeee...Geram betul dgn tajuk berita ni...kawan2 boleh rujuk berita harian...muka depan click here ...tajuk ni betul2x buat hati ni geram. W...
Sepetang bersama....
Gambar ni di ambil bulan lepas kalau x silap... antara gambar yg paling aku suka... Petang tu kitaorg pegi ke Bangi...bagi budak2 main tama...
Keberkatan rezeki....
Bulan Mei dah nak berakhir tidak lama lagi...begitu cepat masa berlalu...bulan rezeki bertambah skit tp ada pulak masalah2 lain yg datang.....
Virginity. What’s the best age to lose it?
Blog walking petang ni... menyebabkan aku jumpa satu entri yang agak menarik [Virginity. What’s the best age to lose it? - mamamia] . Anak r...
Labels
ahli
(1)
Alfafa
(1)
Amalan
(2)
anak2ku
(4)
antibiotik
(1)
Artikel
(1)
Berpantang
(1)
cerita-cerita
(25)
Collagen Powder
(1)
demam
(1)
diet
(1)
ESP
(3)
Family
(9)
garlic
(1)
Get Clean
(1)
HPA
(3)
iklan
(2)
Income
(1)
Islam
(1)
jantung
(1)
Kalsium
(1)
kanser
(1)
Kejadian
(2)
Kesihatan
(1)
Kolagen
(1)
kolestrol
(2)
Kulit
(2)
kurus
(1)
Mary Kay
(1)
me&Shaklee
(1)
memori
(2)
Mengandung
(2)
menyusu
(1)
Multivitamin
(1)
Omega Guard
(2)
omega3
(1)
Order
(1)
Ostematrik
(2)
Osteoporosis
(2)
Penapis Air
(1)
Peribadi
(2)
Phytocol
(1)
promo;
(4)
raya
(1)
resepi
(3)
sale
(2)
Santai
(3)
selsema
(1)
Semasa
(2)
Set Kecantikan
(4)
Set Kesuburan
(2)
Shaklee
(1)
Vit C
(1)
Vita E
(2)
Vitalea
(2)
Vitamin C
(1)
Vitamin Kanak2
(1)
Zinc
(1)
Shopping kat Kedai Akak
Belai Diri Dgn Mary Kay...
Kenapa Leeza suka sangat produk Mary Kay ni...
oH Hijab Shop
FLEUR Limited Edition Shawl By Chenta Qaseh
Blog Archive
Blog Archive
March (8)
February (5)
January (5)
November (2)
October (4)
July (1)
June (2)
May (3)
April (2)
December (1)
October (5)
September (3)
August (2)
November (1)
October (1)
July (2)
June (2)
May (1)
March (2)
December (2)
November (9)
October (1)
May (1)
March (1)
February (3)
December (1)
November (2)
October (1)
August (2)
July (10)
June (12)
May (5)
February (3)
January (5)
December (4)
November (3)
September (1)
August (4)
July (3)
June (2)
May (3)
April (2)
March (4)
Followers
Kenali Saya
LeezaNM
View my complete profile
Adli
Izzuddin
Iman
qistina
Farhan
Alif
Nur Aneesa Qaisara
Wednesday, July 28, 2010
Promosi Di Leez's Shop
coretan
LeezaNM
waktu
2:25 AM
Reuse . Reduce
Jom ke Leez's Shop
0 komen:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
My name is Leeza NM
Template by Ipietoon
Blogger Template
|
Gift Idea
0 komen:
Post a Comment