Showing posts with label Vitalea. Show all posts
Showing posts with label Vitalea. Show all posts

Monday, March 2, 2015

Promo MAC 2015

coretan LeezaNM waktu 7:37 PM 0 komen
Tada.... ini promo untuk Mac 2015 ESP korang... beli 6 Percuma 1. Beli 6 tong ESP ni terus dapat keahlian percuma. Haiyooo banyak tu kena beli... Cik kiyah... Cik kiyah kenalah bijak jgn hangkut 7 tong ini untuk diri sendiri. Itu kerja songsang namanya. Cik kiyah bijaksanakan skit pemikiran tu. Cik kiyah share2 le dengan kawan2 opis ke...jiran2 tetangga ke...sahabat handai ke...sedara mara ke... 

Susah ke?

Klu susah jugak. Cik kiyah pm makcik Leeza ni. Tahu le makcik mengaturkanya... Sharing is caring kan. 

Selain ESPyang terhebat lagi terhangat ni. Again si Vitalea untuk kanak ni promo lagi. Beli 3 Percuma 1. Klu anak2 korang tak suka makan. Cuba Vitalea ni... dah terbukti InsyAllah menjadi. Bukti sahih lagi nyata anak2 makcik sendiri la kan. Pastu ada jugak anak member. Pastu yg paling dahsyat sekali customer makcik yg beli untuk anak dia...tp sekali dengan dia pun bantai makan Vitalea anak dia sekali.. punnnn naik selera makan. Yang menjadi kelakarnya sebab dia ambik set kurus. Tiba2 selera naik. Tiba kilogram pun naiklah. Haiiii...ini sudah pelik. Sedangkan set kurus tu bukan baru ambik. Siasat punya siasat terbongkarlah akan kebenarannya. Si ibu membaham vitamin si anak.... kikikiki.

Dan lagi... ada lagi promo Zinc Complex. Zinc ni murah je pun regenyer... bila dah promo jadi lagi murah la kan. So siapa sesuai untuk ambik si Zinc ni. Klu korang ada masalah luka2 yg susah nak baik. So cubalah ambik zinc ni. Sbb kekurangan zinc dalam badan boleh menyebabkan luka susah nak pulih. Orang yg ada kencing manis pun elok jugak ambik Zinc ni together2 dengan B Complex. Lagi...lagi... Zinc jugak dikabarkan elok untuk diamalkan oleh mereka2 yg mengalami keguguran rambut.  Ada lagi Lelaki yg mahukan tenaga tambahan punng buleh amalkan Zinc...(heheheheh...ketawa gatal



Macam mana nak oder??? Pm me | Leeza 
Email | zalie_lieza@yahoo.com
wassup/sms/telegram | 0136020837

Sunday, January 11, 2015

Vitalea - Multivitamin untuk kanak-kanak

coretan LeezaNM waktu 8:27 PM 0 komen
Assalamualaikum


Uols cari supplement untuk anak2 ke? Vitalea for Children ni sangat sesuai. Sebab utama saya yakin dengan produk keluaran Shaklee di hasilkan dengan pengujian yang teliti kerana Shaklee mementingkan setiap produknya menepati moto syarikat semulajadi, selamat dan berkesan.

Tidak di nafikan memang lebih mahal klu nak dibandingkan dengan vitamin2 biasa yang dijual dikedai2 atau pasaraya biasa. Tapi kalau uols tengok dan teliti cara pembuatannya pastinya setuju harga yang ditawarkan berpatutan, lagi pun ini bab kesihatan kot pasti nilai kesihatan itu lebih tinggi nilainya.



Apa kelebihannya Vitalea ni ? Apa kandungkannya yang menjadikan ianya hebat sangat ???


Hahhhh.... Tengok apa kandungannya. Mampu tak kiter nak pastikan anak kiter dapat all the khasiat di atas. Kebanyakkan anak2 kiter ni kadang terlalu memilih makanan. Sesetengah tu susah betul nak makan sayur... kan...kan. So ambiklah Vitalea ni sebagai makanan tambahan.

Mahal? tak mampu ? Cuba kira2 kos jajan...kos fast food...kos apa2 lagi makan yg tidak berkhasiat yang kiter bagi pada anak kiter dalam sebulan. Kos 1 biji Vitale ni baru rm1.85. Kos ais krim ***** rm2.50 itu belum kira kos fast food and lain... Pikir2kanlah. Apa yang terbaik untuk kehidupan dan kesihatan anak kiter yea kawan2.

Saya cuma share apa yang saya rasa terbaik utk saya dan kawan2 saya. Saya bukan hanya menjual saya juga pengguna yang sangat mementingkan kualiti.




LeezaNM
SID : 949583




 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea