Sunday, January 11, 2015

Vitalea - Multivitamin untuk kanak-kanak

coretan LeezaNM waktu 8:27 PM
Assalamualaikum


Uols cari supplement untuk anak2 ke? Vitalea for Children ni sangat sesuai. Sebab utama saya yakin dengan produk keluaran Shaklee di hasilkan dengan pengujian yang teliti kerana Shaklee mementingkan setiap produknya menepati moto syarikat semulajadi, selamat dan berkesan.

Tidak di nafikan memang lebih mahal klu nak dibandingkan dengan vitamin2 biasa yang dijual dikedai2 atau pasaraya biasa. Tapi kalau uols tengok dan teliti cara pembuatannya pastinya setuju harga yang ditawarkan berpatutan, lagi pun ini bab kesihatan kot pasti nilai kesihatan itu lebih tinggi nilainya.



Apa kelebihannya Vitalea ni ? Apa kandungkannya yang menjadikan ianya hebat sangat ???


Hahhhh.... Tengok apa kandungannya. Mampu tak kiter nak pastikan anak kiter dapat all the khasiat di atas. Kebanyakkan anak2 kiter ni kadang terlalu memilih makanan. Sesetengah tu susah betul nak makan sayur... kan...kan. So ambiklah Vitalea ni sebagai makanan tambahan.

Mahal? tak mampu ? Cuba kira2 kos jajan...kos fast food...kos apa2 lagi makan yg tidak berkhasiat yang kiter bagi pada anak kiter dalam sebulan. Kos 1 biji Vitale ni baru rm1.85. Kos ais krim ***** rm2.50 itu belum kira kos fast food and lain... Pikir2kanlah. Apa yang terbaik untuk kehidupan dan kesihatan anak kiter yea kawan2.

Saya cuma share apa yang saya rasa terbaik utk saya dan kawan2 saya. Saya bukan hanya menjual saya juga pengguna yang sangat mementingkan kualiti.




LeezaNM
SID : 949583




0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea