Sunday, July 6, 2014

Offer...Offer....Vivix beli 6 percuma 1

coretan LeezaNM waktu 9:42 PM
Assalamualaikum semua.

Bulan ini adalah bulan promosi untuk Vivix. Sirap termahal di Shaklee namun kalu setiap dari kiter berkemampuan utk memilikinya pasti kiter akan melepaskan peluang ini utk memilikinya.

Apa istimewanya sangat Vivix ni???? 
Ia antara produk terbaik Shaklee... ramuan semulajadi 4 bahan terbaik iaitu muscadine grape, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum.

Vivix Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 

Polygonum Cuspidatum yang terkandung dalam Vivix itu mampu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, mengawal tekanan darah serta mengurangkan berat badan.Jangan khuatir kerana bahan-bahan utama Vivix telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.




Vivix juga baik untuk mencegah cancer dan merawat pesakit cancer. Salah satu kandungan di dalam Vivix ialah Resveratrol yang terbukti dalam banyak kajian saintifik boleh mambantu mencegah dan merawat cancer.

Testimoni Vivix....lagi penerangan lanju tentang Vivix boleh rujuk Cara Merawat dan Mencegah Kanser atau Rawatan alternatif kanser rahim.

Apa yg penting bila mengambil supplement utk penyakit2 kronik ini perlu disiplin cara pengambilan dan jangan la miss utk makan... sekejap makan sekejap x.

Bulan ini promosi Vivix jangan lepaskan peluang keemasan ini

Berminat contact Leeza | 0136020837 @ email | zalie_lieza@yahoo.com
SID : 949583


0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea