Tuesday, June 3, 2014

Collagen Shaklee Kasik gebu kulit dan dot...dot...dot...

coretan LeezaNM waktu 2:28 AM
Collagen Powder Shaklee. Emmm.. saya memang tak pernah cuba ambik any collagen before saya cuba Collagen Powder Shaklee ni. Masa cuba Collagen Powder Shaklee ni attention saya nak cantikkan kulit muka leeee apa lagikan. So saya start consume dengan jus oren setiap pagi. Saya tak ambik setiap hari... heheheeh nak jimat. Saya ambik selang sehari. Selepas sachet yang ke-3 saya notice ekzema dia kedua tangan saya dah sembuh. Sebab biasanya tangan saya ni akan selalu gatal dikedua2 lengan... sehingga meninggalkan kesan kehitaman sebagai parut. Masa saya mula ambik Collagen Powder Shaklee ni ekzema di tangan kiri memang tengah teruk. Bila tiba2 perasan tangan saya dah licin. Saya tunggu sampai next weeknya... sbb tangan saya ni kalu kena panas... berpeluh... gatal tu datang semua pada kebiasaannya. Namun... saya tersangatlah hepi... sampai hari saya menulis ini tangan saya tak gatal2 lagi. Maksudnya apa tu ye... udoh sembuh le kan.

Selain dari tu... Collagen Powder Shaklee ini jugak mampu memantapkan uol punya tubuh badan. Mantapkan apa ye.. dalaman *** mantapkan jugak breast dan bontot tu. Itu yang saya rasalah yea. Walau pun saya tak sempat habiskan 1 kotak collagen tu. kenapa??? Kerana saya preggy... huhuhuhu. Baru nak pasang badan. Termengandung le pulak. May be sebab mantap sangat kot. kihkihkih. 

Ramai yang tanya pasal Collagen Powder Shaklee ni. Tapi kemudian ramai yang terkujat sebab regenya mahal. Kawan2 Collagen Powder Shaklee kalu uol tahu menilai kenapa Collagen Powder Shaklee ini mahal korang pasti puashati selepas melihat dan menikmati hasilnya. Klu mampu utk maintain setiap bulan memang advantage la kan... tp klu tak mampu korang blh ambk setahun 2 kali atau setahun 3 kali je... Selebihnya maintainlah dengan Vit C. Sebab Vit C Shaklee mampu meransang penghasilan collagen dalam badan. 

Perlu maintain ke??? Mestilah. Sebab... Semakin berumur badan kiter... semakin kurang penghasilan collagen oleh tubuh badan kiter. Jadi...kulit jadik kendur... suram dan muram... breast pun... dan macam2 lg lah kesan kekurangan collagen ini kan.

Berminat nak cuba ?
 sms/wassup Leeza | 0136020837





0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea