Monday, August 5, 2013

Aku Jatuh Cinta...

coretan LeezaNM waktu 1:59 AM
Salam semua. Dah lama rasanya aku menyepi. Kesibukan dengan aktiviti harian membuatkan aku x ada masa dan x ada idea utk menulis. Aku sebenarnya mmg x ada kreativiti langsung utk menulis. Dari kecik smpi lah ke tua ni... mmg x penah ada diari... hehehhehe.

Hari ni nak share dengan uol tentang Shaklee. Selepas besalin anak yg ke 6 ni badan rasa terlalu lesu, sakit-sakit urat seme ada. Nak dijadikan cerita one tergerak hati nak Whatsapp Nurlia sbb selalu tengok post2 dia di FB tentang Shaklee. Aku bukan la baru dengar nama Shaklee tp baru sekarang la tergerak hati nak tahu lebih lanjut.Chit Chat Chit Chat... terbukalah hati aku untuk mencuba.

Jeng...jeng... Tak kenal maka tak cinta la kan... sekali dah kenal ku jatuh cinta. Bulan Mac start consume Shakle dengan set Berpantang... ESP, B Comp, Vitalea, Omega dan Ostematrik. Emmmm... hasilnya tersangat mengkagumkan. Selain dari hasil susu yg banyak... badan pun rasa sihat dan kuat. Kulit pun bertambah sihat dan cantik. Tumit kaki yg merekah pun dah kembali cantik. So... mestilah sukakan!!!!

Set Berpantang/Milk Booster (gambar kredit http://meandmyvitamins.blogspot.com)





Bila hati dah suka mulalah pikir nak menceburkan diri dgn shaklee ni lebih dalam dan secara serious. Sebab Nurlia (Ya ni adik angkat aku masa sekolah rendah) ni dah pun berjaya dgn bisness Shaklee dlm tempoh 4 bln je... masa ni bonus dia dah cecah 4 angka dah. Aku terus nekadla nak join sebagai ahli on April. Alhamdulillah dengan tak disangka2 bln pertama pun dah berjaya dpt bonus RM200++ tau. Sapa nak bagikan... RM200++ tu blh la tambah income blnanku... Anak 6 kan...semenya pakai duit.


Jadi...bermulalah satu kerjaya baru sebagai Shaklee Independent Distributor. Target tu nak buat seserious mungkinlah supaya hasilnya nanti mampu membuatkan kehidupan aku and ank2 lebih selesa. Dalam pada masa yg sama aku dapat share kebaikan Shaklee ni sebanyak mungkin. Nanti aku citer ngan korang kenapa korang patut pilih Shaklee ni sebagai suplement korang bukan jenama lain.

Pada sesiapa yg merasakan memerlukan supplement... Do contact me. Consulation free. Hargailah kesihatan kiter sebaik mungkin kerana kesihatan kiter ini tidak mampu kiter beli dimana2. 

Sampai sini dululah untk kali ini. Jumpa lagi diceloteh yg lain.

Hasil mengamalkan Shaklee selama 4 bln. Beza kan? Anda nilaikanlah sendiri...


Leeza NM - 949583
Shaklee Independent Distributor
sms/whatsapp 0136020837



0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea