Monday, August 5, 2013

Hari-hari terakhir Ramadhan.

coretan Leeza NM waktu 9:32 PM
Asslamualaikum.

Tinggal berbaki 1 hari lagi sahaja utk Ramadhan melabuhkan tirainya. Emmmm.... Sepanjang Ramadhan kali ini tidak banyak pengisian yg dapat aku lakukan... korang macam mana???


Ramadhan kali ini... InsyaAllah puasa aku cukup 30 hari. Namun disebalik kejayaan menamatkan Ramadhan genap 30 hari itu... Aku sedikit berdukacita kerana Ramadhan ini x mampu aku warnai dengan amalan-amalan seperti tarawih...tahajud dan lain2. Sedih bila tirai Ramadhan sudah hampir berlabuh aku gagal mengambil peluang dik keistimewaan Ramadhan itu.

Dah beberapa tahun aku tak mengerjakan terawih. Nak ke surau mmg x lah bila punyai anak kecik yg berderet ni. Sepatutnya boleh dilakukan dirumah... Namun nampaknya... Belum mampu aku kerjakan.

Apa yg mampu aku lakukan berdoa moga2 ini bukan Ramadhan terakhir utk ku. Moga2 Allah SWT anugerahkan aku Ramadhan yg akan datang utk aku kecapi kemanisan ibadah di dalamnya.

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea