Sunday, September 29, 2013

Set Kesuburan Shaklee

coretan LeezaNM waktu 9:37 PM
Bulan Oktober ni dah masuk bulan ke-6 Leeza bersama Shaklee... Mengamalkan Shaklee dah 7 bulan sebenarnya... 6 bulan dah menceburkan diri berbisnes dengan Shaklee. Alhamdulillah sejak menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee ni belum pernah miss bonus lagi. Naik turun perkara biasa sebab buat masa ni Leeza belum fokus sepenuhnya... memandangkan kerja development sistem baru dan lama masih berjalan...memandangkan Alif Luqman masih belum pulih sepenuhnya.

Hari ni Leeza nak citer tentang Set Kesuburan Shaklee ni.


Sepanjang Leeza menjadi distributor ni dah ada lebih kurang 4 - 5 customer yang mencuba Shaklee untuk mendapatkan zuriat. Dalam ramai2 yang muncuba tu... Ada yang cepat dan ada yang lambat yang penting kiter yakin dengan usaha.... dan bila ambk supplement yang paling penting konsisten la. Jangan le cuba sebulan pastu belum ada rezeki kiter stop. At least cubalah 3 bulan berturut. Istiqomah itu penting.

Dalam Shaklee Set yang dicadangkan ni ada 4 jenis ni la... Tapi kawan2 tak semestinya ambik semua. Boleh ambik ikut kemampuan... boleh ambik ikut keperluan. Contoh untuk perempuan... Klu budget rendah... boleh cuba dengan ambik B Complex je dulu. B Complex tu ada asid folic sekali... 1 botol tu tahan 4 bulan tau.... jimat... pastu next month blh ambik GLA pulak... GLA tu klu ambik sebijik tahan sebulan lebih... Klu ambik 1 bijik tahan 2 bulan lebih sbb time bendera merah tak boleh ambik.
Macam tu jugak utk lelaki...klu budget rendah boleh ambik zinc sahaja memadai....sesangat le murahnya... Tp klu ada budget lebih skit ambik Vit e sekali. Vit e tu makan sebijik je sahari ....klu hubby je makan tahan 4 bln.... klu isteri nak makan sekali pun blh sambil2 berusaha nak dapatkan zuriat kulit pun bertambah2 le cantiknya...2 in 1.

Mengapa Set Kesuburan Shaklee?
  • Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.
  • Menyeimbangkan hormon bagi wanita.
  • Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil.
  • Meningkatkan kiraan sperma.
  • Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
  • Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.
  • Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.
  • Kehidupan di atas katil lebih hangat dan mesra.
  • B Complex
Bagi suami, B Complex penting untuk menjana tenaga. Paling penting B Complex bersifat anti stress. Jadi suami atau isteri lebih menikmati masa 'bersama'. Bagi isteri pula, amat penting mengambil B Complex untuk merancang kehamilan. Kandungan asid folik di dalamnya diperlukan untuk elak risiko spina bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna). 

Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.
Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.
  • Zinc Complex
Ini khas untuk suami. Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak meransang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.
Supplement2 Shaklee ini hanya tools yang dicipta untuk membantu. Disamping mengamalkan supplement jangan lupa berdoa dan berdoa. Kerana usaha tanpa doa umpama berjalan tanpa arah tujuan.
Jika berminat blh  sms/whatsapp 0136020837. InsyaAllah Leeza cuba membantu apa yang terbaik.
sms/whatsapp 0136020837




0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea