Friday, July 17, 2009

Hilang kete....

coretan LeezaNM waktu 2:32 AM
Hari ni bz dengan UAT sistem baru...tp time break tetap jugak pegi merayau..mana lagi pi ALAMANDA la....tengah makan sepupu call...."woit aku tak ada kawan...nak join boleh...?" aku kata "mai la..no hal, kita org kat PIZZA HUT"





30 minit kemudian...muncul ler sepupu aku kat PIZZA HUT....org punya la ramai...order kitaorg pun ( aku ngan lin-opis mate) yg dah order 30 minit b4 sepupu aku datang pun tak dapek2 lagi...heeeee nasib baik mood hari tu baik...and tak dek plan aper2 yg penting lepas makan...jd buat dek je lah....


Lepas makan pi jalan2 jap then balik tapi sepupu aku Nani nama dia...masih di ALAMANDA...dia keje sendiri so tak no opis time...nak dok kat alamanda sampai esok pun tak pe...Sampai opis terus pi trainning room sambung UAT...hp aku tinggal kat kat meja...kul 4.45ptg UAT tamat.


Sekali pegi kat meja ambik hp....alamak beratur miscalled...sepupu aku 6 miscalled...AWHD 6 miscalled (AWHD ini abang aku yg kuat le membebel..kalu dia phone aku tak jawab then tak reply...masak kena bebel le jawabnyer...) jugak...masak apa hal pulak la ni...ada la miscalled dr no lain yg tak penting...then ada sms dr AWD ..."kete nani hilang kat ALAMANDA...call her.." Alamak biar betoi.....aku terus call....call punya call masuk mailbox.....haiiyaaaaa...aku lak yg gelabah...terbayang dak nani ni mesti nangis punya...then try call my brother pulak...baru nak dail....nani call....

"assalamualaikum...."(suara ketar2...mcm org baru lepas nangis...mmg nangis le tu)..."hah...macam mana kete....ader tak macam mana buleh hilang pulak....." (nani ketawa kecil...sambil nangis jugak tau) "dah jumpa dah.....salah carik tempat parking...." aku dah agak dah.....emmmm....minah ni lerrrr.......dia datang dari arah lain....masa aku tinggalkan dia kat ALAMANDA tadi kat tempat lain....agaknya lepas tu dia terus pi carik kete dia yg di parking kat tingkat 6...mana la nak jumpa parking kat utara...pi carik kat selatan... mana la member tak neves....first time pakai kete...tak sampai setaun pun lagi...hilang!!!!! ooooo...tuhan je dapat bayangkan kalau betoi hilang.....pengsan agaknya adik sepupu aku tu.....nasib baik seme selamat......

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea