Thursday, March 5, 2009

Dunia Ku...

coretan LeezaNM waktu 7:12 PM
Dari masa belajar2 dulu lagi mmg berhasrat nak menulis-menulis about myself...tapi sayangnya tak pernah berjaya. Coz aku bukanlah jenis yang pandai membuat ayat-ayat menarik...hehehe.
Nak create blog ni pun pikir banyak kali coz takut buat separuh jalan.

Bulan ni...bertambah setahun lagi umur...dah semakin tualah maksudnya. Bulan ni jugak genap 7 years usia perkahwinan aku. Anak pun dah 4 ( 3 boys 1 girl ). Cukuplah kot....4 orang cahaya mata... Dulu before get married plan nak 8 orang tp bila dah ada 4....rasanya cukuplah kot...emmm...takut tak sempat nak beri perhatian yang sebaiknya. Kehidupan ibu yang bekerjaya ni mmg mencabar.....

Minggu2 ni agak bz dgn kerja. Ada sistem baru yang sdg dalam proses development. Emmm...asyik balik lambat je....now dah 85% siap. Minggu depan dah nak launch. Lega skit. Kerja sbg programmer ni mmg memenatkan otak...tp disebabkan ini adalah bidang yang aku suka....jadi satu kepuasan bila satu2 kerja tu selesai. Harap2 one day boleh jd programmer yg expert. Skrg ni masa aku terlalu limited. Di ofis je....kat rumah tumpuan kena sepenuhnya pada family....tahun depan baby NUR ALIA QISTINA dah 2 tahun...so senang skit lah kot....so kat rumah boleh la luangkan skit masa utk kerja2 programming ni....aku dah pikir mcm projek nak buat tp hold dulu lah....

Cukuplah utk intro ni kot....Nanti aku sambung about my family pulak....

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea