Wednesday, June 6, 2012

Dah Kawen pun My dear 'Kak Long'....

coretan LeezaNM waktu 12:23 AM

Mak Sedara interframe jgk....





Kak Long ni anak abgku yg sulong...sepertimana closenya aku dgn abgku...seperti itu jugaklah closenya ank2 dia dgn aku dan seterusnya ank2 dia ngan dgn ank2ku.... Paling close dgn Kak Long semestinyalah the and only dotter.... sbb diorg sama ank tunggal pompuan... Qina mmg manja ngan Kak Long... Lagipun diawal perpindahan kitaorg kat Putrajaya..Kak Long la yang stay ngan aku utk jaga all my kids... TQ Kak Long... Jasa mu dikenang.

Masa kenduri aku jd mak andam...bukan sahaja pada pengantin...tp seluruh isi rumah yg memerlukan juru mekap...hahaahha...start kul 10....smpi la kul 1 tghari....hye...sakit2 smpi belakang ni ha.... Anyway hepi sgt....the more aku practice...lebih baiklah skill aku nanti.... Asalnya aku ni bukannya tahu apa2 pun pasal makeup...orang IT la katakan...sempoi punya hidup... but now...cam suka lak. Smpi cik abg pun dah berbunyi...ibu suka sgt pulak makeup2 ni hahahaha... nasib la kan... dulu x pandai dan x confident...sekrg da okey skit la...x la pandai mana pun.. tp oklah....

To Kak Long and Suami ( Ku Fitri Afzan)...
Cu doakan korang berbahgia sepanjang... dan sentiasa diberkati.

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea