Thursday, October 30, 2014

Melegakan batuk, demam selesema

coretan LeezaNM waktu 8:30 PM
Assalamualaikum

Hari ini nak citer tentang supplement Shaklee yg antara paling murah tetapi sangat menarik manafaatnya kepada kesihatan kiter.

Garlic @ Si Bawang Putih 

Bawang putih telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan batuk, demam selesema dan melancarkan peredaran darah.*

Dalam bawang putih ini ada sejenis sebatian aktif yang dikenali sebagai Alisin. Alisin ini akan akan terhasil apabila Si Bawang Putih ini dihiris nipis atau dihancurkan. Alisin ini memberi banyak manafaat kepada kesihatan kiter seharian.

Kalau kiter lihat kebanyakan masakan cina memang menggunakan kandungan bawang putih yang banyak kerana mereka tahu kelebihan si bawang putih ini. Ok. Garlic Complex ini bagi saya tersangatlah murah kalau nak dibandingkan dengan supplement2 yang lain namun ramai yang mungkin tidak sedar akan kelebihannya.

Garlic ni boleh jadi antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk mempertingkatkan sistem imun dalam badan supaya boleh mencegah sakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.


Sebotol Garlic Complex ini mempunyai 120 tablet di dalamnya. Hanya dengan harga RM47.00.

Nak cuba ?
pm/wassup saya
Leeza NM  | 0136020837
Shaklee Independent Distributor [ID No : 949583]
zalie_lieza@yahoo.com






0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea