Wednesday, November 23, 2011

Come back...

coretan LeezaNM waktu 1:46 AM
Salam semua...

Dah terlalu lama aku x menulis diblog ni... x de mood langsung akhir2 ni... Terlalu banyak perkara yang bermain difikiran. Sedar x sedar 2011 telah sampai ke penghujungnya. Terlalu pantas masa berlalu... terlalu banyak kisah telah tercoret disepanjang tempoh itu.


Lately aku selalu stress... yang membuatkan aku mudah sgt marah. Anak buat salah...buat bising pun marah... Tgh drive anak main2 pun marah.


Last week Adli start buat perangai... make me more stress... Tapi... dalam pada tu aku dapati sikap aku and hubby buat dia jadi macam tu. Hati anak kita x tahu...jadi bila dia buat perangai dia luahkan everything. OMG.

Aku kena lebih strong. Aku kena kawal perasaan aku. Aku kena cuba selesaikan masalah2 aku dgn lebih cool. Aku perlu berubah... Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya... Aku kena cari jalan itu dgn tenang.

YA ALLAH ...

0 komen:

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea