Monday, August 2, 2010

Takdir Penentu Segala...

coretan LeezaNM waktu 7:20 PM
Sebelum jari-jariku mula berlari-lari di papan kekunci ini...aku tarik nafas sedalam-dalamnya... Minggu ini satu permulaan yang berbeza sekali dari hari-hari yang lepas. Yang pasti aku tidak pasti sekali sama ada apa yang aku lakukan ini betul atau salah...cuma aku berharap ianya membawa kebaikan untuk semua.

Saat menulis ini...hati masih lagi berkata-kata itu dan ini...namun aku pasrah...belajar untuk redha dan menerima hakikat kita insan kerdil...cuma mampu merancang dan Allah penentu segala. Aku nampak tenang hari ini...namun hati aku masih belum tenang sepenuhnya...tapi aku percaya aku mampu menempuhi segalanya. Perjalananku masih jauh belum dapat aku pastikan apa yang bakal aku tempuhi untuk hari esok. Aku harap...aku semakin yakin...positif...tabah...dan perbaiki diri aku dari hari ke hari...demi keluarga tercinta.

Buat insan tersayang...cinta aku tak pernah padam walau pun seketika. Hanya Allah yang maha mengetahui...

4 komen:

Ayen Giggs said...

Nape ni???X pahamlaa.....huhu.

LeezaNM said...

saja x nak bg org paham pun....huhuhu....

intan said...

huhuhu..
sabar la menghadapi segala dugaan yg mendatang..
tuhan menguji kita sbb syg kan kita..
huhuhu T___T

HaN WarreN said...

hidup ade dugaan baru meriah...sesekali baru kita berpijak dibumi nyata bila ade dugaan...xdela sentiasa menerawang dilangit...tu maknenya ALLAH syg pada kita...

 

My name is Leeza NM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea